אסון הגז בירושלים: מחר תיערך הלוויתם של יניב יהודה ורחל פרץ

    ישראל פריי 1 Comment on אסון הגז בירושלים: מחר תיערך הלוויתם של יניב יהודה ורחל פרץ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותרו לפרסום שמותיהם של בני הזוג שנפטרו באסון הגז בירושלים: יניב יהודה ורחל פרץ ז״ל בשנות ה-30 בפטירתם. שניהם עלו ארצה, יניב יהודה מצרפת, ורחל מארה"ב. הזוג היה נשוי שנתיים ולא הותירו אחריהם ילדים. הלוויתם תצא מחר בשעה 09:00 מבית ההלוויות שמגר בירושלים לעבר בית קברות בטבריה.

    תחיה, חברתה של רחל פרץ, סיפרה הערב: "כל מי שהכיר אותה בהלם. היא הייתה אשה מדהימה ולא שגרתית, שעשתה טוב להמון אנשים". לדבריה, פרץ, שגדלה בארה"ב, התגוררה במשך מספר שנים בגרמניה, ושם הכירה את בעלה, אזרח צרפת. בישראל היא התפרנסה מעבודה בשיווק, ובשעות הפנאי עסקה בשידוכים בין צעירים וצעירות מהמגזר הדתי והחרדי. היא ערכה בחודשים האחרונים מספר כנסי שידוכים לגברים ונשים ואף ייעצה לשדכניות אחרות בתחום.

    "היא צעירה ממני בהרבה שנים, אבל היה לה המון ניסיון חיים שיכולתי ללמוד ממנו", אמרה תחיה. "היא היתה דמות נערצת על האנשים שזכו להכיר אותה בישראל, בענייני שידוכים היא עבדה בצורה מאוד שיטתית ומסודרת ולכן גם הצליחה בתחום הזה. רק ביום חמישי האחרון, כל כך סמוך לאסון, חזרנו ביחד מחתונה של זוג שהיא הכירה ביניהם. שאלתי אותה איך היא הגיעה לשידוכים, והיא אמרה שהיא עובדת קשה במשך כל היום בתל אביב, ולכן חיפשה איך לעשות מצווה בשעות הפנאי. חיפשה לעשות טוב, והיא הקדישה לזה המון זמן. היא ובעלה, שהיה אדם טוב ומלא חוש הומור, היו תקופה לא ארוכה בישראל, אבל בזמן הקצר שהיא היתה פה, בדירה הקטנה שלהם, היא עשתה המון טוב".

    תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות